spinning och intervaller

På bilden nedan så ser ni min goda sallad jag gjorde förut innan jag drog iväg på spinning. Till salladen hade jag ett glas vatten med en citron skiva i, gott var det! Spinningen iallafall kändes bra, gjorde mitt bästa! Imorgon ska jag vakna tidigt igen då jag ska ut och springa, intervaller ska jag köra denna gång, ser fram emot det och hoppas på att det kommer gå bra! Så ska fixa mig nu och sen blir det att sova direkt då jag är trött och måste vara pigg och lyckas komma upp när alarmet ringer klockan sex imorgon bitti. Godnatt på er, sov gott :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Har också ätit mycket sallad i sommar, men mina tenderar att bestå av isbergssallad, tomat och gurka ... Med lite keso/kvargdressing. Hehe. Inte världens mest påhittiga kanske. Din sallad ser dock svinnajs ut!

2014-07-22 @ 12:38:30
URL: http://juliaoflund.se
Postat av: Sara

Sååå gooottt :D

2014-07-23 @ 23:58:33
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser):

URL/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0